Svaren på frågestunden!

Här kommer svaren på frågestunden, hoppas ni blir nöjda med svaren och att jag förstått era frågor rätt!
 
1. Anonym: Hur känns det att gå på guldstads?
SVAR: Det känns riktigt bra! Upplägget på lektionerna passar mig riktigt bra och trivs riktigt bra i klassen!
 
2. ett fan av dig hihi: hur är det med din ätstörning nu?
SVAR: Det är upp och ner. Men just nu är det helt okej!
 
3. anonym: vilka är dina närmsta vänner?
SVAR: Mina två absoluuuut närmsta vänner är Smilla och Wilma.
 
4. Ellen: Anser du att du är "mitt i sjukdomen" eller lite förbi?♥ hoppas du fattar
Love u always, kämpaakämpa
SVAR: Jag anser väl att jag är någonstans mittemellan mitt i och lite förbi haha. Love u tooo
 
5. Anonym: Vad är du mest rädd för?
SVAR: Att dö för tidigt.
 
6. Anonym: Något du vill återuppleva?
SVAR: Barndomen, vill göra den till något ännu bättre än jag gjorde då.
 
7. Anonym: Bästa tiden i ditt liv? Varför??
SVAR: Det måste bli tiden mellan 3-4, för att jag hade så fruktansvärt roligt då, gjorde saker nästan hela tiden!
 
8. emma:
sanna!!!!!
 
vad tycker du om guldstads??
beskriv the one and only ulrik munther m 4 ord???
vilken är din favort-disneyfilm???
sesamkakor m eller utan kokos???
feminism eller meninism??? skämt sabna felåt:')))
börja m youtube snart elr???
ily kram
SVAR:
EmmaaaAAa!!!
 
Svaret på det ser du längre upp!!
Otrolig, fantastisk, underbar, SNYYGGG
Den första jag började tänka på var skönheten och odjuret, så den!!
MEEED
hahah men tar nog feminism ändå;))
haha jaa jag skaaaa måste bara komma på vad jag ska prata om, och bli bra på redigera videos!!
ily2<333
 
9. kokosboll: hej säg något som kännetäcknar mig / koko totknaz
SVAR: Just det; totknaz, och SNAPAAAAAAA.;-)
 
10. Isseboi: Hockey eller fotboll?? Blått eller rött (inte politik don't worry;-)) bajsa eller kissa??!!?!!? Håller me emma, youtube? Plzzzzz<3333 miss u in da classroom Sanna sardin:'-(<3
SVAR: Fotboll!! Blått (blått är life)!! bajsa ofc!!! jaaa snart:-( miss u toooo iss3!!!:-(<33
 
11. Anonym: vad tycker du e bäst med media?? ifall du fick spendera en dag med vem som helst i världen, who would it be?? vad vill du jobba som när du blir äldre? vad är det roligaste du vet? best friendos? vad gör du när du känner att du inte orkar mer?
SVAR: Att jag får lära mig mer om saker jag verkligen gillar att göra! Dan Reynolds LÄTT! Fotograf tror jag! Det roligaste jag vet är att fota riktigt bra bilder och sen redigera dom så att dom blir helt perfect!!! Mina absolut bästa vänner är kåge girlsen (ni vet vilka ni är), Smilla och Wilma, sen har jag andra som är väldigt nära, men inte lika nära som dem. När jag känner att jag inte orkar mer försöker jag antingen sova, eller så skriver/ringer jag till någon.
 
12. Ella Stenman:
http://myhairstyling.blogg.se
 
Ariel elr Belle?
Favorit blogg?
Bästa sommarminnet?
Vart vill du bo ochjobba när du blir vuxen?
SVAR: Belle! Tyvärr är jag så tråkig så jag läser ingenblogg:-( I år? i så fall blir det nog när jag var i Umeå med Smilla! Vill nog jobba som fotograf och vill helst bo utomlands men annars vill jag bo i Göteborg!
 
13. Elin: Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse vilken skulle det vara? Drömmar för framtiden? Favorit ämnet hittills? Nämn en person som inspirerar dig och varför?♥ Loveu darl<33
SVAR: När jag och min familj var i Norge 2010, eftersom att jag inte hade väldigt dålig relation med vissa på min familj så skulle det vara väldigt roligt att göra det igen och förhopningsvis ha lite roligare nu! Bli fotograf och ställa ut mina bilder på Emas konsthall. Och flytta från skellefteå! Julia lundgren inspirerar mig väldigt mycket! För att hon är så otroligt stark och en så fruktansvärt bra person på alla tänkbara sätt!
Loveuuuu♥

Sådärja! Nu har ni fått svaren igen, för förra gången jag publicerade det så försvann allt jag skrivit så nu har jag jort det två gånger så nu är jag lite less och fruktansvärt hungrig.
Hoppas ni får en bra kväll! 
 
Allmänt | |
#1 - - Jullan:

Omg Sanna, blir sååå glad, you know I love you, du äger❤️

Svar: Hihihi, så bra att du blir glad!! Love youuu, du med!! till 1000<333
Sanna Vedin

Upp